Daj mi tylko jedną noc
Jeden dzień znów ten na chwilę
Ten co zwałem dobrym dniem
Ten co wtedy dawał siłę
Motywację, wiarę w siebie
Co był moim ukojeniem

Ref:
Choć tu do mnie przytul proszę
Sam po świecie się panoszę
Powiedz, że już będzie dobrze
Bo ja ciągle ciągle błądze

Teraz wszystko co zostało
To ten ból, serce bolało
Płacz po nocach, noc nie przespana
Znowu z płaczem budzę się z rana

Ref:
Choć tu do mnie przytul proszę
Sam po świecie się panoszę
Powiedz, że już będzie dobrze
Bo ja ciągle ciągle błądze

Ile jeszcze mam cierpienia?
Ile czasu jest milczenia?
Co ja robię na  tym świecie
Każdy rani mnie i przecież
Sensu nikt już mi nie daje
Ja tego życia nie czaje

Ref:
Choć tu do mnie przytul proszę
Sam po świecie się panoszę
Powiedz, że już będzie dobrze
Bo ja ciągle ciągle błądze

Poplątane moje myśli
Niech się rozwiązanie przyśni
Żeby wszystko było dobrze
Żeby nie było, że błądze
Uśmiech znowu chce na twarzy
Znów te szczęście mi się marzy

Ref:
Choć tu do mnie przytul proszę
Sam po świecie się panoszę
Powiedz, że już będzie dobrze
Bo ja ciągle ciągle błądze

Komentarze

Popularne posty z tego bloga