Jesteś jak wiatr
Co porusza mnie do życia 
Jak zimny napój 
Kiedy potrzebuje picia 

Niczym latarka rozświetlasz mi drogę 
I wciąż robisz transakcję
Śmiech za smutek 
Lecz ile ja płacę?  Nic 

Dostałem ciebie za darmo 
Bardzo wdzięczny za to jestem
Nie opuszcze aż do śmierci 
Tyś moim tlenem 

Jesteś moją białą kartą
Początkiem czegoś dobrego 
Otworzyłaś lepszy rozdział 
Niech trwa już tak po wieki 

Dajesz mi siłę na kolejny dzień 
Z daleka ocierasz mi łzy 
Kiedy ci źle mi jest smutno 
Nawet na myśl o tym płacze 

Nie mogę ciebie stracić
Tylko ty mi zostałas 
Najlepsza, najważniejsza 
Taka słodka i kochana 

Że cię poznałem to coś pięknego 
Nigdy nie myślałem że 
Będzie ktoś kto tak o mnie martwi się
No a jednak jesteś 

Jak drogowskaz mnie prowadzisz 
Chwytasz za rękę, idziemy dalej 
W jednym kierunku do jednego celu 
Zostawmy przeszłość za sobą 

Nie ma drugiej takiej jak ty 
Nikt mi ciebie nie zastąpi 
Najważniejsza jesteś przecie 
Wypelniasz moją pustkę

Sprawiasz że się znów uśmiecham 
Albo płacze ze wzruszenia 
Dajesz mi ogromnie wsparcie 
Czuje się w końcu potrzebny 

Jakbyś miała teraz zniknąć 
Nie wytrzymał bym tego 
Nawet teraz przy pisaniu 
Łzy trochę płyną 

Bo tak bardzo chciałbym być 
Tam przy tobie blisko
Moc się mocno przytulić 
I nie puszczać godzinami 

Usnąć w twoich ramionach 
To jest jedno z małych marzeń 
Jesteś najlepszym co w życiu dostałem 
Moim największym skarbem 

Słońcem w pochmurny dzień 
Gwiazdą w piękną noc 
Kwiatem na pustyni 
Owocem w raju 

Bez ciebie już sb nie poradzę 
Jesteś częścią mnie 
Kawałkiem mego rozbitego serca 
Jak krew, płyniesz w moich żyłach

Może to uśmiech od losu 
Może to jakich sen
Nie to żywa istota 
Która chce mnie mieć 

Potrzebuje cie tak bardzo 
Chyba się urwałaś z nieba 
Tego co tam rzeka kakao płynie 
A odchodami jest nutella

Gdzie mnóstwo jedzenia 
I dobrej muzyki 
Chcesz mnie tam zabrać 
Razem mamy tam latać 

Jak ptaki, wolni i szczęśliwi 
Pośród oceanu fale nawet nas nie zniosą 
Naszą bronią przyjaźń 
Usuwa wszystkie przeszkody 

Ma najlepsza przyjaciółko 
Kocham cie najbardziej na świecie 
Tęsknię, za wszystko dziękuję 
Żadnej chwili nie żałuję! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga