Ostatni blask i światło gaśnie 
Czy ten człowiek, ja, dziś zasnę 
Pogrążony w nocy cieniu 
Marząc sobie o tuleniu 

W snach tam błądze, widzę ciebie 
Taka nie wyraźna postać
Wiem, że szczera i kochana 
Wiem, że tylko mi jest dana 

Co przytuli i nie puści 
Nigdy w życiu nie opuści 
Co mnie kocha  całym sobą 
Ej, ty! Chcesz być tą osobą? 

Bo ja takiej potrzebuje
I tu cię nie oszukuję
Choćby była i daleko 
Za piątą, dziesiątą rzeką 

Mogę czekać choćby wiecznie 
Ze świadomością, że nie odejdzie 
Będzie czekać na spotkanie 
Będzie mówić "Me kochanie" 

Rano "Hej misiaczku drogi" 
Może poćwiczyć ze mną jogi(?)
Na dobranoc czułe słówka 
Takich marzeń moja główka 

Tymi myślami zapełniona 
No i czeka - on, czy ona? 
Ej, misiek, weź mnie pokochaj 
Byś nie mówił - weź nie szlochaj 

Wśród tej cały masy ludzi 
Chcę kogoś, kto się mną nie znudzi 
I choć daleko być może 
To nie będzie walczyć na noże 

Powie "kocham sercem całym "
Tyś misiakiem jest mym małym 
Chcę tu dać Ci wielkie szczęście 
Byś już był szczęśliwy wreszcie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga