Gdyby zgasły wszystkie światła, 
I zapadła by już ciemność.
My się tutaj nie zgubimy bo połączeni na wieczność. 
Idziemy przez ulicę.. Jest mrocznie i ciemno.. 
Lecz niczego się nie boję.. Ty zapewniasz bezpieczeństwo. 

Ref:
Ty jesteś światłem mym, 
Co rozświetla drogę mi.. 
Ty jesteś ciepłem, 
Co grzeje gdy zimno mi..
Bez ciebie życia se nie wyobrażam. 

Idziemy dalej, w kolejną uliczkę.
Ty wciąż trzymasz mnie za rękę.. 
Chronisz, niczym anioł.
Doszliśmy już do wody, 
I patrzymy razem na nią.. 
Przy tobie zapominam że też ludzie czasem ranią.

Ref:
Ty jesteś światłem mym, 
Co rozświetla drogę mi.. 
Ty jesteś ciepłem, 
Co grzeje gdy zimno mi..
Bez ciebie życia se nie wyobrażam. 

Nagle jaśniej się zrobiło,
Słońce wyszło zza chmur.. 
I ogrzewa dwojga ludzi którzy swoją sobie tu..
Czasu trochę już minęło, 
Słońce już zachodzi.. 
Zaraz mocno się ochłodzi.. 
Ale przecież to nic nie szkodzi..! 

Ref:
Ty jesteś światłem mym, 
Co rozświetla drogę mi.. 
Ty jesteś ciepłem, 
Co grzeje gdy zimno mi..
Bez ciebie życia se nie wyobrażam miiiśś.. 

Leżymy sobie tam... 
Słońce dawno zaszło..
Więc jedynym źródłem ciepła.. 
Jesteś tyyy yyy..!
Mój misio.. Bardzo kocham cie..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga