Co to miłość jest, 
Chyba dobrze wiesz..
Bo czuje ją ja,
Bo czujesz ją ty. 

Ona kwitnie w nas, 
Zatrzymuje czas. 
I twych oczu blask, 
W moim sercu wrzask.
Bo cię kocham tak, 
Jesteś niczym wiatr, 
Który muska mą twarz. 

Tylko ty i ja to cały mój świat, 
Mogę z tobą pójść na jego kraniec taak. 
Mój kochany misio zawsze przy mnie jest, 
Chyba już zdałem ten życiowy test.
Z tobą każdy dzień,
Najpiękniejszym dniem.
I ta dobroć twoja,
Która gasi cień. 

Dzięki tobie dzisiaj wciąż uśmiecham się, 
Wiem że kiedyś w końcu spotkam cie. 
I podejdę tak jakby cały świat, 
Już nie było go tylko istniał w nas.

Obejme mocno i nie puszczę cie,
Przez dobrą chwilę, no a może pięć.
W twoich ramionach chce zasypiac wciąż codzień, 
Kiedy pisze to, to sam wzruszam się.

Tam się cieszę że.. Mam tylko cie!

Jesteś nie odłączną wielką częścią mnie,
W twoich pięknych słowach zakochałem się.
To co jest już w nas nie zabije czas,
Bo wciąż ten płomień pali się w nas. 

Tylko tamta plaża,noi na niej my, 
Przy tobie spełniają się największe sny.
Tulisz mnie tak jak nie tulił nikt, 
I patrzymy na ten zachód jak na jakiś film. 

Twoje serca ciepło mnie ogrzewa wciąż, 
Moja serce z twoim już na zawsze zwiąż.
Całe życie z tobą tutaj spędzić chce, 
Przy tobie wiem, zawsze jest okej. 

Ja dziękuję tobie bardzo dziś, 
To jak jesienią spadający liść. 
Co pofrunął do mnie wiązać życia nić. 
Kocham ciebie bardzo i mówię ci to..to jest życiową tutaj prawdą mą.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga